صفحه نمایش "Ultra Gear" محصولی از ال جی برای حرفه ها در زمینه گرافیک و بازی های کامپیوتری

۱۳۹۹/۸/۲۶
شرکت کره جنوبی "ال جی" فاش کرد که صفحه نمایش ۲۷ اینچی "Ultra Gear" جدید خود از نظر انجام بازی های الکترونیکی و کارهای گرافیکی بر روی فناوری "4K video" سریعترین صفحه نمایش در جهان است ، زیرا زمان پاسخ آن حدود ۱ میلی ثانیه یا کمتر ، در حال انتقال از یک رنگ به رنگ دیگر است ، و نرخ تازه سازی آن ۱۴۴ هرتز می باشد ، یعنی هر ثانیه ۱۴۴ فریم بر روی صفحه نمایش داده می شود ، که این یک گزینه ایده آل برای دارندگان رایانه های رومیزی، متخصصان گرافیک و دوستداران بازی های کامپیوتری است.

"ال جی" خاطرنشان کرد که صفحه نمایش با فناوری "DSC" کار می کند ، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا تصویری فوق العاده دقیق در سبک "4K" ، در رنگ ۱۰ بیتی ، با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز ، تنها از طریق یک کابل "DisplayBot" ارائه دهد.
صفحه نمایش "Ultra Gear" محصولی از ال جی برای حرفه ها در زمینه گرافیک و بازی های کامپیوتری
.

پشتیبانی از کارت ها

این صفحه نمایش عملکردی یکسانی برای رایانه هایی که با کارت های گرافیک "Nvidia" یا "AMD" کار می کنند، ارائه می دهد. همچنین این مانیتور از "G-Sync" تکنولوژی و کارت های گرافیک "G-Force" از "Nvidia" و "Free Sync Pro" و همچنین کارت های و Radeon از AMD را پشتیبانی می کند.

همچنین عملکردی را فراهم می کند که موارد خرد شدن و خاموشی روی صفحه را کاهش می دهد ، به خصوص هنگام تماشای بازی هایی که پر از حرکت هستند ، یا هنگام استفاده از گرافیک و رنگ های شدید در کار سازندگان مانند مونتاژ ویدئو با کیفیت بالا ، زیرا صفحه می تواند رنگ ها را با دقت بالا تولید کند.

همگام سازی ویدیو «Video Sync»

صفحه نمایش "LG" دارای یک پایه مخصوص است که به شما امکان می دهد آن را در موقعیت حرف "Y" نصب کنید ، با قابلیت چرخش و خم کردن آن را در اطراف محور خود. در نهایت ، صفحه نمایش دارای یک ویژگی "همگام سازی فیلم" است ، که امکان تنظیم پویای رنگ نور پس زمینه را با توجه به صحنه ارائه شده به آن را دارا می باشد ، با توجه به این صفحه نمایش برای پیش خرید با قیمت ۷۹۹ دلار برای خرده فروشان ارائه می شود.

سطح روشنایی

توانایی صفحه نمایش «LG» ، از نظر سطح روشنایی ، معادل ۴۰۰ نیت در متر مربع ، با نسبت کنتراست ۱: ۱۰۰۰ ، و در دستگاه های Nano IPS کالیبره شده است تا به دستیابی به دقت رنگ بالاتر کمک کند. از نظر طراحی ، صفحه نمایش دارای لبه های باریکی است که با قرار گرفتن روی میز ، زیبایی خاصی را به دست می دهد.
..