بازی "Tic-Tac-Toe" یا همان بازی دوز با Google

۱۳۹۹/۹/۴
موتور جستجوی گوگل نه تنها با اتصال کاربران خود با اطلاعات مورد نیاز مزایایی را به همراه دارد ، بلکه می تواند سرگرمی و سرگرمی را از درون خود موتور نیز فراهم کند. و از طریق مجموعه ای از بازی های ساده و ابزارهای سریع استفاده که کاربر می تواند در لحظه های جستجو و مرور از طریق "وب" از آنها استفاده کند.
بازی "Tic-Tac-Toe" یا همان بازی دوز با Google
. با این حال ، این ابزارها پنهان هستند و کاربران زیادی از وجود آنها اطلاع ندارند.

اگر کنجکاو هستید که یکی از این بازی ها ، از جمله بازی معروف (Tic-Tac-Toe) یا دوز را انجام دهید ، موارد زیر را دنبال کنید: به موتور جستجوی "Google" بروید و در نوار جستجو این کلمات را تایپ کنید: (Tic-Tac-Toe) و دکمه "Enter" را بزنید، همچنین با تایپ فارسی عبارت "بازی دوز" نیز می توانید به این بازی دسترسی داشته باشید، بلافاصله مقابل خود ، یک مربع سبز حاوی مجموعه ای از خطوط ضربدری و طولی در یک پنجره کوچک در زیر قسمت جستجو خواهید دید و سپس از بالای پنجره نمادی را که می خواهید با آن بازی کنید از بین دو علامت موجود "X" و "O" انتخاب کنید.
همچنین با کلیک روی منوی کشویی بالا سمت چپ می توانید میزان دشواری بازی از بین سه سطح ساده، متوسط و غیر ممکن انتخاب کنید و یا می توانید بر روی گزینه "بازی در برابر یک دوست" در داخل همان پنجره کشویی کلیک کنید تا به جای بازی در برابر "گوگل" ، بازی را با یک دوست انجام دهید.
..